Geen producten gevonden...

Zoeken

0

Uw winkelwagen is leeg

Totaal: €0,00



Al onze producten zijn voorzien van (fabrieks)garantie van minimaal 2 jaar oplopend tot 10 jaar.
Per product verschilt het hoe er met de garantie wordt omgegaan.

Mocht u product na aankoop defect raken stuur dan een email naar info@saniglow.nl en wij helpen uw direct verder, vermeldt hierbij ook het factuurnummer/ordernummer van het betreffende artikel.
In het geval de garantieaanvraag een uiterlijk defect betreft verzoeken wij u afbeeldingen van het product mee te sturen zodat wij deze kunnen overleggen met onze fabrikanten en leveranciers.
Dit zorgt voor een nog snellere afhandeling van uw garantieaanvraag.

Het artikel wordt gerepareerd of vervangen voor een nieuw exemplaar, mocht het artikel niet meer leverbaar zijn dan bieden wij u in overleg een gelijkwaardig exemplaar aan.
Het terugstorten van het aankoopbedrag is in het geval van een garantieaanvraag helaas niet mogelijk.

Garantie is niet geldig als het artikel door u of door derden is bewerkt en als het artikel aan abnormale omstandigheden is blootgesteld en/of niet is gebruikt na aanwijzingen van de producent.

Uitzondering CV ketels:

Voor CV ketels geldt een apart garantieregeling, bij de CV ketel is een garantiekaart meegeleverd, deze dient door het installatiebedrijf volledig ingevuld te worden en te worden opgestuurd naar de betreffende fabrikant.
CV ketel fabrikanten handelen eventuele garantieclaims direct af met de installateur/consument.
Stuurt u de garantiekaart niet in kan het zijn dat garantiebezoeken niet worden vergoedt door de fabrikant.
Saniglow.nl kan hier helaas niet in bemiddelen gezien de ketelfabrikant direct contact wil hebben met de installateur/consument, dit heeft te maken met de techische installatie en op welke manier de cv ketel is aangesloten.


Schade


Heeft u uw artikel beschadigd ontvangen? 
Erg vervelend, we gaan er alles aan doen om dit voor u in orde te maken, graag een email sturen naar info@saniglow.nl met het factuurnummer/ordernummer en welke product het betreft.

Stuurt u alstublieft binnen 7 dagen uw melding naar ons toe, buiten deze termijn is het mogelijk dat wij uw schademelding niet in behandeling kunnen nemen gezien wij deze op tijd moeten melden bij onze leveranciers en/of transportbedrijven.
Graag hierbij ook afbeeldingen toevoegen van de schade zodat wij kunnen beoordelen wat de snelste werkwijze is.
Na ontvangst hiervan zullen wij contact met u opnemen om een afspraak te maken om het artikel om te ruilen.
In het geval van kleine artikelen krijgt u van ons een retouretiket om het product naar ons terug te sturen en krijgt u een nieuw artikel per pakketpost naar u opgestuurd.
Als u de schade ontdekt vragen wij u het artikel niet te monteren maar het te melden zodat wij het voor u kunnen oplossen.
Gaarne ook de verpakking en de eventuele omdoos bewaren en hier afbeeldingen van meesturen in het geval van transportschade, dit is voor ons belangrijk om de schade bij de transporteur te kunnen claimen.

Schademeldingen worden uiteraard geheel kosteloos door Saniglow.nl opgelost!